- Siła Wytrzymałość Rzeźba -
Zajęcia Wzmacniające

Potrzebujesz się wzmocnić, lubisz wyzwania i chcesz sprawdzić na co Cię stać. A stać Cię na wiele jeśli jesteś częścią zespołu. 

- TRENING OBWODOWY -

To skondensowane formy ruchowe ułożone w stacje treningowe, które kształtują wytrzymałość, siłę, spalają tłuszcz, poprawiają ogólną sprawność i kondycję.

- TRX -

TRX to system podwieszany. Podczas treningu mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni ciało przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem. TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania.

- CROSSFIT -

uniwersalny system treningowy, który łączy w sobie wiele dyscyplin. Uczestnicy przechodząc z jednego stanowiska na drugie wykonują zróżnicowane ćwiczenia. Bieganie, skakanie na skakance czy podciągnięcia na drążku, to tylko niektóre z powszechnie wykorzystywanych ćwiczeń z użyciem przyrządów. Zajęcia dla zaawansowanych.

- TABATA -

to 4 minutowe treningi metaboliczne przy obciążeniu własnego ciała z bardzo intensywnym 20 sekundowym interwałem wysiłkowym i następującym po nim 10 sekundową regeneracją. Cel zajęć - wydolność anaerobowa (beztlenowa), jak i aerobowa (tlenowa), - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Trening nastawiony jest na spalanie tkanki tłuszczowej po treningu.

- SPINNING -

to czysta przyjemność jazdy na rowerach stacjonarnych, a zarazem porządny trening przy klubowej muzyce. Szybkie zmiany pozycji oraz duża intensywność nie pozwalają nawet na chwilę nudy - najbardziej popularna w świecie forma treningu na rowerach stacjonarnych

- CIRCUIT TRAINING -

aerobowy trening obwodowy z obciążeniem, którego celem jest wszechstronny rozwój sylwetki, masy mięśniowej i siły, wytrzymałości i koordynacji ruchu.

- BODY PUMP -

To lekcja polegające na treningu całego ciała z indywidualnie dobranym obciążeniem. Na zajęciach wykonujemy dużą ilość powtórzeń przy umiarkowanym obciążeniu, dzięki którym nie budujemy masy mięśniowej, ale wytrzymałość siłową i spalamy tkankę tłuszczową. Idealny trening by wyrzeźbić sylwetkę.

- KETTLEBELLS -

Trening ogólnorozwojowy z odważnikami z uchwytem. Wynalezione w Rosji, wykorzystywane do treningu wojskowego, od lat 40. stanowią narzędzie przeznaczone do ćwiczeń w sportach siłowych. Z kettlebells zwiększysz siłę mięśni, poprawisz swoją wytrzymałość, gibkość, koordynację ruchową i dodatkowo pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Kettlebells mają przesunięty środek ciężkości. Dzięki temu w wyniku ćwiczeń sylwetka nie zyskuje atletycznej budowy, lecz pozostaje smukła i rozwija się harmonijnie.

- SHAPE -

kształtowanie wytrzymałości siłowej opartej na ćwiczeniach wzmacniających w pozycjach stojących jak i izolowanych niskich, powtarzanych wielokrotnie z wykorzystaniem różnorodnych napięć o charakterze izometrycznym. Lekcje wzmacniające realizowane są przy użyciu gum, taśm dynamicznych oraz ciężarków.

01
Skontaktuj się z nami

02
Wybierz zajęcia

03
Dołącz do grupy

- WAGA W DÓŁ -

doskonała forma treningu ogólnorozwojowego, który pomaga nam zachować sprężystość mięśni i skóry w procesie odchudzania. Bezpieczne ćwiczenia zaczerpnięte z Pilatesu, Jogi i Szkoły Zdrowych Pleców oraz układy aerobowe pozwalają rozwinąć sprawność, siłę i gibkość, zredukować bóle w stawach i kręgosłupie oraz zyskać ogólne dobre samopoczucie. Znakomite uzupełnienie treningu cardio w procesie odchudzania.

- SMUKŁA SYLWETKA -

to połączenie zajęć, jak BUP, TBC, płaski brzuch, tubbingi itp. Zajęcia mają tak dobraną formę aby jeszcze lepiej wzmocnić, a przede wszystkim wymodelować całą sylwetkę. Od teraz nie skupiamy się na wybranych partiach ciała, ale idziemy dalej. Pracujemy nad całym ciałem aby sylwetka ze sobą współgrała. Trening bardzo różnorodny, wykorzystujący zarówno ciężar własnego ciała jak i trening ze sprzętem typu: piłki, stepy, gumy, hantle itp.

- KONDYCJA+ -

opis wkrótce

- SAMOOBRONA -

Rodzaj sztuki walki uczącej zachowań umożliwiających odparcie ataku silniejszego napastnika. Na zajęciach przekazujemy uczestnikom wiedzę na temat, jak unikać zagrożenia, jak zachować się w sytuacjach podwyższonego ryzyka, nie dopuścić do siebie paniki lub jeżeli na to już za późno - jak skutecznie działać pod wpływem stresu itp. Umiejętności walki wręcz nie grają tu najważniejszej roli, choć konieczne jest oswojenie adeptów z kilkoma prostymi technikami, które mogą zostać wykorzystane w wielu różnych sytuacjach zagrożenia.

- Nadchodzące -
Eventy Family Center

13. Obóz odchudzający

13. nie musi oznaczać pecha !!!Dla Ciebie może być cudowną cyfrą, niezapomnianym szczęściem. Postanowienia najlepiej realizować podejmując wyzwanie❗️😉

About this event

Aktywny Wyjazd w Sudety !

Marzysz o aktywnym wypoczynku ? Podejmij wyzwanie i wybierz się z nami w przepiękne Sudety. W CAŁOŚCI DAJMY SIĘ PORWAĆ GÓRSKIM KLIMATOM!

About this event

QiGong i Koncert Relaksacyjny wrzesień

Zregeneruj swoje ciało i umysł! Zapraszamy Was kolejny raz na to niezwykłe podwójne wydarzenie! W pierwszej części będziecie mieć możliwość zregenerować swoje ciało podczas zajęć QiGong, a zaraz po nich wyciszycie swój umysł w trakcie Koncertu Relaksacyjnego.

About this event

Coś na ukojenie ciała i umysłu

Zapraszamy Was do naszego Gabinetu Masażu.Otwarty specjalnie dla Was od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00 oraz w soboty od 9:00 – 16:00. Zapisy w klubie Family Center bądź pod telefonem 667 911 618. Spróbuj, bo zasłużyłaś na chwilę relaksu 🙂

About this event

Nic tak nie motywuje JAK
NAJLEPSZA KADRA
w mieście

 

FC-Logo-Header

- Godziny Otwarcia -

Poniedziałek: 08:00 - 22:00
Wtorek: 08:00 - 22:00
Środa: 08:00 - 22:00
Czwartek: 08:00 - 22:00
Piątek: 08:00 - 22:00
Sobota: 08:00 - 16:00
Niedziela: 09:00- 15:00

- Nasz Adres -

ul. Dąbrowskiego 10
98-220 Zduńska Wola
żółty budynek, II i III piętro

796 118 517
fcfc.familycenter@gmail.com