Dietetyka

    Pokażemy Ci, że dieta nie musi być uciążliwa a odchudzanie to prawdziwa przyjemność. Dzięki nam nie tylko pozbędziesz się zbędnych kilogramów, ale również zwiększysz efektywność treningu, a dzięki zmianom żywieniowym zmienisz swój dotychczasowy styl życia. Pamiętaj, że najistotniejszym elementem powodującym spadek wagi i przyrost masy mięśniowej jest odpowiednia dieta oraz zwiększona aktywność fizyczna, natomiast dla utrzymania efektu niezbędne jest opanowanie podstaw i zasad racjonalnego żywienia.

    Konsultacja

    Dzięki konsultacji w szybki sposób odpowiesz na pytania związane ze swoja dietą, skorygujesz nabyte błędy żywieniowe oraz wprowadzisz zmiany mające na celu zwiększenie efektywności Twojego treningu. Nasz dietetyk uwzględni Twoje przyzwyczajenia i potrzeby oraz pomoże Ci dobrać pory posiłków jak i ich kompozycję. Konsultacja jest szczególnie zalecana dla osób planujących suplementację treningu.

    Ułożenie diety

    Dla wszystkich tych, którzy chcą skorygować swój sposób żywienia i poprawić ewentualne błędy przygotowaliśmy możliwość przeprowadzenia analizy jadłospisu wraz z ułożeniem długoterminowej diety. Dietetyk po obszernym tygodniowym wywiadzie żywieniowym przygotowuje raport, w którym wskazuje jakie zmiany należy uwzględnić oraz jak zrobić to w praktyce. Analizę jadłospisu warto połączyć ze skomponowaniem diety wzorcowej. To rozwiązanie świetne dla wszystkich tych, którzy trenują, a także dla osób, które obawiają się niedoborów pokarmowych np. dla wegetarian.

    • analiza składu ciała

      Nasi instruktorzy posługują się analizą składu ciała opartą o bioelektryczną impedancję (BIA). Jest to metoda wykorzystywana do oceny kompozycji organizmu, polegająca na pomiarze oporu elektrycznego tkanek. Tkanka mięśniowa zbudowana jest w około 80% z wody i elektrolitów, przez co jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu elektrycznego. Tkanka tłuszczowa, z kolei, zawiera znacznie mniej wody (ok. 20%) i jest tym samym o wiele słabszym przewodnikiem sygnałów elektrycznych. Stosując metodę BIA można określić zawartość tkanki tłuszczowej, beztłuszczowej masy ciała, stopień nawodnienia organizmu oraz jego podstawową przemianę materii. Regularne badanie pełnej kompozycji organizmu pozwala na precyzyjne określenie składu ciała z dokładnością do 0,1%. Umożliwia również kontrolę zmian zachodzących w proporcjach pomiędzy poszczególnymi tkankami na skutek treningu lub stosowanej diety.

    • Odżywki

      Stosowanie odpowiedniej suplementacji jest niezbędnym elementem diety każdego sportowca, ale również osoby zwyczajnie pragnącej poprawić swoje wyniki treningu. Dzięki prawidłowej suplementacji szybciej pozbędziesz się tkanki tłuszczowej, nabierzesz masy mięśniowej czy uzupełnisz utracone podczas treningu mikroelementy. Pamiętaj, że zwiększony wysiłek fizyczny jest istotnym czynnikiem wpływającym na zapotrzebowanie organizmu na energię, składniki pokarmowe i odżywcze. W zależności od uprawianej dyscypliny inaczej kształtuje się podaż węglowodanów, białek i tłuszczów. Odpowiedni sposób żywienia znacząco wpływa zarówno na uzyskiwanie w trakcie treningów wyniki, regenerację powysiłkową, a także wzrost wydolności organizmu. W naszym klubie zaopatrzysz w to czego Ci trzeba, od odżywek po zwykłe l-karnityny.

    • wpływ na organizm

      – poprawienie wyników treningu
      – ogólne polepszenie zdrowia dzięki zbalansowanej diecie
      – znaczne przyspieszenie odchudzania
      – działanie profilaktyczne